TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 16 lip 2018, 16:41


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 25 lip 2013, 11:15 
Problem pojawił się kilka dni temu, gdy chciałem ruszyć ze skrzyżowania a tu brak mocy oraz dużo czarnego dymu za mną. W momencie, gdy zaparkowałem samochód podniosłem maskę i szukałem usterki. Niestety nic nie znalazłem, no może poza jednym. Mianowicie odpięty jest przewód do jakby zaworka przy turbosprężarce. Nie wiem czy tak ma być czy trzeba go tam wpiąć. Odebrałem auto od mechanika kilka dni temu po wymianie rozrządu.. Na zdjęciu pokaże o który przewód mi chodzi. Co prawda na innej turbinie, ale tak samo to u mnie wygląda:
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 29 lip 2013, 16:36 
Ten wężyk na pewno powinien być zamontowany na pokazanym króćcu. Bardziej martwi mnie czarny dym oraz brak mocy. Brak regulacji zmiennej geometrii nie powinien aż tak wpłynąć na samochód. Możliwe, że czeka Cię regeneracja turbiny.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Spadek mocy podczas przyspieszania Zafira A 2.0 DTI  Opel turbosprężarki  Anonymous  4
 Sprzedam zestawy naprawcze, oraz wirniki orginalne niemiecy  Sprzedam  Anonymous  4
 Uszkodzone wałki zespołu wirników przez brak smarowania.  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  6
 Brak mocy Volvo S40 II 2.0 D  Volvo turbosprężarki  Anonymous  1
 Szukam turbosprężarki do Cherooke 2.8 CRD 2006r.  Jeep turbosprężarki  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group