TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 25 wrz 2017, 11:45


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 29 lip 2013, 9:48 
Od tygodnia zauważyłem, że gdy silnik przekroczy 3000 obr./min. to odczuwalny jest znaczny spadek mocy. Jednocześnie można usłyszeć coraz cichszy świst, dlatego stawiam że to turbosprężarki się psują. Ciekawi mnie tylko, dlaczego wyłączają się tylko powyżej tej wartości obrotów silnika? Za duża szybkość wirników? Jakiej firmy turbiny są dostarczane do tego silnika?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 19 sie 2013, 11:03 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Witam,
Przyczyną rzekomego wyłączania się turbosprężarek mogą być zatarte kierownice zmiennej geometrii lub wina samych sterowników odpowiedzialnych za ich regulację. Zalecam wizytę w serwisie, gdzie wykonany zostanie pomiar ciśnienia doładowania – wtedy zostanie również określona przyczyna niesprawności. Żadnego błędu na desce rozdzielczej nie ma w momencie ich „wyłączania”?
Turbosprężarki dostarczane są przez firmę Garrett.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Uszkodzone wałki zespołu wirników przez brak smarowania.  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  6
 Brak mocy Volvo S40 II 2.0 D  Volvo turbosprężarki  Anonymous  1
 Spadek mocy podczas przyspieszania Zafira A 2.0 DTI  Opel turbosprężarki  Anonymous  1
 Brak mocy oraz czarny dym Dodge Caliber 2.0 CRD  Dodge turbosprężarki  Anonymous  1
 Ypsilon 1.2 2007 r. brak doładowania  Lancia turbosprężarki  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group