TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 18 lis 2012, 17:35 
Witam,
Mam w swoim Stilo silniczek JTD 115 KM. Auto jest z 2005r i ma przejechane 145 kkm Kupiłem go z wyciekiem oleju, nieświadomy do końca problemu, którego jedynie objawem jest ów wyciek. Mówili mi, że diesel nie będzie suchy jak benzyna i zawsze będzie się pocił. Wcześniej z dieselami nie miałem doczynienia. Więc zapłaciłem i wziąłem auto, ciesząc się, że w sumie za kawał porządnego samochodu cena nie była wygórowana.
Po zakupie zacząłem stopniowo likwidować rozmaite usterki w aucie, żeby chodziło tak jak lubię, w 100% sprawnie. Doszedłem w końcu do tego wycieku. I teraz do rzeczy: olej leci w miejscu gdzie plastikowa, gruba rura wysokiego ciśnienia biegnąca od intercoolera założona jest na króciec korpusu silnika (po prawej stronie całego bloku silnika). Dwóch różnych mechaników uszczelniało mi to połączenie - bez efektów. Wg mnie to problemy są dwa: 1) skąd w ogóle olej silnikowy w tej rurze się pojawia, normalnie nie ma prawa go tam być? 2) olej wylatuje na zewnątrz i się rozchlapuje między aku a blokiem silnika.
Jestem zupełnym laikiem, ale wydaje mi się, że moje najgorsze obawy się potwierdziły. Kupiłem auto z turbiną, która ma walnięte łożysko i puszcza olej, który pod ciśnieniem dostaje się wszędzie. Czy ktoś z Was przerabiał taki problem? Jakie są możliwe rozwiązania? Raczej nie chcę inwestować w zakup nowej turbiny.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 08 mar 2013, 11:28 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Niestety, obawiam się, że jednak czeka Cię regeneracja turbosprężarki. Jest to typowy objaw przepuszczania oleju przez łożyska, który trafia do intercooler'a a potem może w silnik. Albo wymiana albo regeneracja.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Dobór turbiny do BMW tds z flansza T3  BMW turbosprężarki  Anonymous  0
 Regulacja długości pręta turbiny Octavia III 1.4 TSI CZDA  Skoda turbosprężarki  msemafor  1
 Piszczenie turbiny w trakcie przyspieszania Fiesta  Ford turbosprężarki  Anonymous  2
 Sprzedam nowe turbiny do BMW X5 7 4.4i  Sprzedam  wiatreo.pl  0
 Olej w przewodach turbosprężarki  Audi turbosprężarki  Anonymous  2
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group