TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 23 sty 2018, 23:53


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 07 mar 2013, 16:00 
No właśnie, marka z zacięciem sportowym, bardzo luksusowa ale każdy producent stosuje technikę downsizingu. Wtedy też mowa o turbosprężarkach, a przeczytałem ostatnio, że mogły by się jakieś rozwiązania w przyszłych silnikach Infiniti pojawić prosto z Formuły 1. A to za sprawą partnerstwa z Red Bull Racing i faktu, że od 2014 roku obowiązywać będą w F1 silniki o pojemności 1.6 z turbo. Będzie to na pewno poligon doświadczalny, a wiemy że dużo części z toru, ląduje w samochodach na drogi publiczne :) Z drugiej strony, myślę że Infiniti pójdzie drogą hybrydową.. Ich technologia wydaje się działać bardzo dobrze a przy tym samochody zużywają mało paliwa w stosunku do dostępnej mocy.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Czy to normalne, że turbosprężarka "piszczy"?  Kia turbosprężarki  Anonymous  2
 Środki do czyszczenia turbosprężarki - prawda czy fałsz?  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
 Czy warto kupić pojazd z silnikiem turbodoładowanym?  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
 Doładowanie mechaniczne czy za pomocą turbosprężarki? Porówn  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  1
 Zmienna geometria turbosprężarki - korzyść czy kłopot?  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group