TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 22 sty 2018, 6:12


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 24 lip 2013, 12:27 
Wiele ludzi mówi o tym, że po każdorazowym użyciu pojazdu z silnikiem turbodoładowanym należy odczekać te kilka minut przed wyłączeniem silnika na ostudzenie turbosprężarki. Ostatnio otworzyłem maskę i zobaczyłem osłonę na turbosprężarkę i pomyślałem, by może ją zdemontować - zwiększyć przepływ chłodnego powietrza, przez co szybciej będzie się chłodziła. Czy ta osłona jest istotna?

Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 24 lip 2013, 16:29 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Nie można demontować tej osłony! Jej demontaż grozi pożarem. Turbosprężarka po stronie gorącej może nagrzewać się do ok. 1000 °C. To nie jest tak, że osłona jest więc by ogrzewać turbosprężarkę lub producent miał taki kaprys. Ma ona bardzo ważne zadanie, dlatego jeśli dojdzie do jej uszkodzenia to należy ją koniecznie wymienić.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Czy to normalne, że turbosprężarka "piszczy"?  Kia turbosprężarki  Anonymous  2
 Środki do czyszczenia turbosprężarki - prawda czy fałsz?  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
 Czy warto kupić pojazd z silnikiem turbodoładowanym?  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
 Doładowanie mechaniczne czy za pomocą turbosprężarki? Porówn  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  1
 Zmienna geometria turbosprężarki - korzyść czy kłopot?  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group