TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 25 lip 2013, 16:31 
Witam serdecznie, mój D-max ma dziwny problem. Otóż co kilka tygodni muszę dolewać oleju, gdyż skutecznie go ubywa. Myślałem już nawet o remoncie silnika, ale 2 dni temu zobaczyłem wyciek oleju z intercooler'a. Co to może oznaczać?

Nie miałem jak zrobić zdjęcia więc wziąłem z interentu i zaznaczyłem miejsce wycieku. Wyciek pojawia się spod rury
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 19 sie 2013, 10:19 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Cześć. Obawiam się, że turbosprężarka przepuszcza duże ilości oleju. Każda turbosprężarka potrzebuje smarowania, dlatego poprowadzony jest przewód dopływowy i dopływowy od turbiny. W przypadku, gdy pierścienie oraz łożyska zostaną w znaczącym stopniu uszkodzone, dochodzi do powstawania wycieków. Na początku nie wielkich ale z czasem już bardzo dużych. Jest to ryzykowne w dla każdego silnika, zwłaszcza dla silników wysokoprężnych, które mogą się rozbiegać.
Twój D-max nie powinien być eksploatowany, więc zaholuj go do warsztatu, gdzie zdemontują Ci turbinę, wyślą do regeneracji a resztę układu dolotowego solidnie wyczyszczą.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Audi 3.0 Tdi CDUD TURBO PROBLEM  Audi turbosprężarki  Anonymous  0
 500 1.3 D MultiJet problem z turbosprężarką.  Fiat turbosprężarki  Anonymous  3
 Problem z Turbina- wpada w tryb awaryjny powyżej 120km/h  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  b3nyy  0
 Problem z turbo w Audi A4 1,8T 1999r.  Audi turbosprężarki  Anonymous  1
 Problem z turbiną C5 2.2 HDI  Citroen turbosprężarki  Anonymous  1
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group