TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 16 lip 2018, 16:41


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 25 lip 2013, 16:31 
Witam serdecznie, mój D-max ma dziwny problem. Otóż co kilka tygodni muszę dolewać oleju, gdyż skutecznie go ubywa. Myślałem już nawet o remoncie silnika, ale 2 dni temu zobaczyłem wyciek oleju z intercooler'a. Co to może oznaczać?

Nie miałem jak zrobić zdjęcia więc wziąłem z interentu i zaznaczyłem miejsce wycieku. Wyciek pojawia się spod rury
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 19 sie 2013, 10:19 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Cześć. Obawiam się, że turbosprężarka przepuszcza duże ilości oleju. Każda turbosprężarka potrzebuje smarowania, dlatego poprowadzony jest przewód dopływowy i dopływowy od turbiny. W przypadku, gdy pierścienie oraz łożyska zostaną w znaczącym stopniu uszkodzone, dochodzi do powstawania wycieków. Na początku nie wielkich ale z czasem już bardzo dużych. Jest to ryzykowne w dla każdego silnika, zwłaszcza dla silników wysokoprężnych, które mogą się rozbiegać.
Twój D-max nie powinien być eksploatowany, więc zaholuj go do warsztatu, gdzie zdemontują Ci turbinę, wyślą do regeneracji a resztę układu dolotowego solidnie wyczyszczą.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 500 1.3 D MultiJet problem z turbosprężarką.  Fiat turbosprężarki  Anonymous  3
 Problem z Turbina- wpada w tryb awaryjny powyżej 120km/h  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  b3nyy  0
 Problem z turbo w Audi A4 1,8T 1999r.  Audi turbosprężarki  Anonymous  1
 Problem z turbiną C5 2.2 HDI  Citroen turbosprężarki  Anonymous  1
 Baleno 1.9 TD problem z głośnym zasysaniem  Suzuki turbosprężarki  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group