TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 16 lip 2018, 16:38


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 21 sie 2013, 14:26 
Od dłuższego czasu mam poważny problem, jakim jest olej w małej chłodnicze do powietrza. Nie wiem skąd on może się tam brać? odkryłem go tylko przez to, że wycieka z łączenia z przewodem powietrza. Jakieś porady? Auto normalnie jeździ, tylko trzeba co jakiś czas dolewać oleju no i oczywiście ropy :D


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 23 sie 2013, 13:37 
Olej w chłodnicy powietrza doładowanego pochodzi bezpośrednio z turbosprężarki. W celu zapewnienia bez awaryjnej pracy turbiny, jest ona smarowana olejem silnikowym. Częstymi przypadkami jest uszkodzenie pierścieni uszczelniających, co w rezultacie skutkuje puszczaniem oleju. Najczęściej nieszczelność tego typu występuje na dolocie, rzadziej na wylocie. Co w takim wypadku należy zrobić? Jak najszybciej oddać pojazd do warsztatu. W każdej chwili może dojść do rozbiegania się silnika, co może narazić Pana na znacznie wyższe koszty. Taniej będzie teraz zregenerować turbosprężarkę niż potem remontować silnik.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
 Częstsza zmiana oleju po regeneracji turbiny?  SsangYong turbosprężarki  Anonymous  2
 Toyota Camry 1.8 TD i wyciek oleju z turbosprężarki?  Toyota turbosprężarki  Anonymous  1
 Wyciek oleju Colt 1.5 DiD  Mitsubishi turbosprężarki  Anonymous  1
 Kia Carens 2.0 D - wyciek oleju z turbosprężarki  Kia turbosprężarki  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group