TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 11 mar 2013, 15:48 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Lincoln MKT 2013. Samochód oparty na płycie podłogowej Forda doczekał się mocniejszego silnika. Jest nim 3,5 litrowy V6 wspomagany przez dwie turbosprężarki. Generuje on 360 KM i 475 Nm momentu obrotowego. Niestety, zastosowane turbosprężarki są bez systemu zmiennej geometrii kierownic. Efektem tego jest stosunkowo niska moc jak na taką pojemność silnika oraz duże zużycie paliwa. Koncern Forda wierzy jednak, że te silniki będą niezawodne właśnie ze względu na mniej skomplikowaną budowę turbosprężarek. Pozostaje wierzyć i życzyć aby rzeczywiście tak było. Cały czas słyszymy o zacierających się kierownicach geometrii oraz awarii siłowników i zaworów regulujących tymi kierownicami.

Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Gdzie można kupić części do turbosprężarek  Kupię  Anonymous  6
 Regeneracja turbosprężarek z modułami, sterownikami i VNT  Sprzedam  Anonymous  1
 regeneracja i naprawa turbosprężarek  Garrett  M-TECH  0
 Rdzenie/chra do turbosprężarek  Sprzedam  dstp  5
 ACTUTEST 4000 Tester do ustawiania zmiennej geometrii  Sprzedam  Anonymous  2
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group