TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 06 mar 2013, 16:33 
Witam

Posiadam Mercedesa Vito z 2001 i dopiero co go kupilem, zauwazylem ze turbo pracuje w bardzo dziwny sposob. Po wcisnieciu pedalu gazu i uruchomieniu turbo wydobywa sie dosc znaczny i glosny syczacy dzwiek co w porownaniu z innymi turbami w innych samochodach jest naprawde zbyt glosne. Po za tym zdarza mi sie ze po przekroczeniu obrotow na 3 tys. turbo sie wylacza i auto nie ma mocy

why ??


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 07 mar 2013, 13:25 
Sprawa jest bardzo prosta. Masz rozerwany lub pęknięty przewód miedzy turbosprężarka , a kolektorem ssącym i z stąd ten dzwięk i brak mocy.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 07 mar 2013, 15:45 
Zgadza się kolego, sprawdziłem przed chwilą przewody od turbosprężarki i faktycznie była nieszczelność. Przewód do wymiany, dzięki!


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Opel corsa D turbo  Opel turbosprężarki  Anonymous  0
 Audi 3.0 Tdi CDUD TURBO PROBLEM  Audi turbosprężarki  Anonymous  0
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
 Turbo Schwitzer. Porady działanie kilka cennych uwag.  Schwitzer  Anonymous  1
 500 1.3 D MultiJet problem z turbosprężarką.  Fiat turbosprężarki  Anonymous  3
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group