TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 30 lip 2013, 15:19 
Dzisiaj wracając z pracy zauważyłem, że podczas przyspieszania samochód kilkakrotnie dławiło. Na przemian czułem, jak odejmuje mu moc i dodaje przy czym słychać było zanikający dźwięk turbiny. Co może być przyczyną tego stanu rzeczy? zanieczyszczona turbinka?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 19 sie 2013, 13:51 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Cześć,
Oznaką takiego zachowania Twojego pojazdu niekoniecznie musi być turbosprężarka. Ale skupmy się jednak na niej. Rozpocząłbym od sprawdzenia filtra powietrza (wymiana) oraz wszystkich przewodów dolotowych. Jeżeli znajdziemy w nich olej, możemy być pewni, że turbosprężarkę czeka regeneracja. Jeżeli nie ma tam oleju, to idziemy dalej – sprawdzamy wirnik sprężarki oraz sztangę regulującą zmienną geometrią. W przypadku nie pracującej geometrii następuje zjawisko przeładowania. Z wszystkich opcji wyżej wymienionych, najbardziej prawdopodobne jest zacieranie się wałka. To jest kwestia czasu, kiedy zatrze Ci się turbosprężarka, dlatego odstaw pojazd do warsztatu.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Czy to normalne, że turbosprężarka "piszczy"?  Kia turbosprężarki  Anonymous  2
 500 1.3 D MultiJet problem z turbosprężarką.  Fiat turbosprężarki  Anonymous  3
 Regenerowana czy nowa turbosprężarka?  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  2
 Wadliwe turbosprężarki w Cooper S Turbo.  Mini turbosprężarki  Anonymous  2
 Jaka turbosprężarka jest w 1.9 JTD?  Alfa Romeo turbosprężarki  Anonymous  4
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group