TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 25 wrz 2017, 11:43


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 02 cze 2016, 12:25 
Witam, mam następujący problem z 207 1.6 turbo 150 km zupełny brak mocy - jedzie jak by miał z 60 km przy tym wyje turbina.. dosłownie wyje . Zakupiłem od importera - auto bez tablic bez jazdy próbnej , sprzedawca poinformował mnie , że turbina na gwarancji 0 przebiegu oraz wymieniony łańcuch rozrządu - po pierwszej jeździe próbnej szok - auto wręcz zamulone , i to wycie ... na wolnych chodzi równo i cicho ... pytanie o czym mogą świadczyć opisane objawy ? (bo nie powiem się denerwuje)
czy to może być jakieś podciśnienie źle podpięte ?
czy może rozrząd źle ustawiony ?
a może turbo źle zregenerowane ?
chodzi mi po głowie w związku z tym wyciem - że może nieszczelność ? ale czy przez nieszczelność brak mocy aż taki ? poproszę o sugestię :)
na skanerze DELPHI wyszły dwa błędy - 0033 i 2262


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 01 mar 2017, 14:09 
Offline
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2017, 14:04
Posty: 4
Miejscowość: Olsztyn
Według mnie turbina została źle zregenerowana i teraz to wychodzi. Polecam rozkręcić i sprawdzić czy faktycznie.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  0
 Turbo Schwitzer. Porady działanie kilka cennych uwag.  Schwitzer  Anonymous  1
 Wadliwe turbosprężarki w Cooper S Turbo.  Mini turbosprężarki  Anonymous  2
 Problem z turbo w Audi A4 1,8T 1999r.  Audi turbosprężarki  Anonymous  1
 rozlacza turbo  Chrysler turbosprężarki  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group