TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 24 sty 2018, 0:01


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 25 lip 2013, 13:02 
Moim problemem, z którym walczę od tygodnia jest głośny pisk w trakcie gwałtowniejszego przyspieszania. Pisk ten stał się tak głośny, że nie mogę praktycznie przyspieszać ze względu na przechodniów.. Piszczenie to zbiegło się w czasie z wymianą oleju, którą przeprowadziłem 2 tygodnie temu. Pojechałem do serwisu a oni powiedzieli mi, że to turbosprężarka i muszę kupić nową. Szybko opuściłem jednak serwis gdy usłyszałem cenę takiej turbiny. Postanowiłem więc, że zapytam się forumowiczów, czy faktycznie awarii mogła ulec turbosprężarka? Mój samochód to Fiesta VI z silnikiem 1.6 TDCI


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 30 lip 2013, 16:35 
A więc zacząć należy od tego, że turbosprężarki w silnikach 1.6 TDCi nie mają łatwego życia. Bardzo wiele turbosprężarek właśnie z tych jednostek trafia do regeneracji, ponieważ wada konstrukcyjna powoduje zacieranie się turbiny (osobny artykuł). Piszesz, że wymieniałeś olej silnikowy. Czy zastosowałeś taki sam olej? Czy wymienione zostały filtry: oleju oraz powietrza? Istnieje również możliwość, że po zalaniu silnika nowym olejem, przewód dopływowy do turbosprężarki nieco się oczyścił, ale zanieczyszczenia trafiły wprost na wałek turbosprężarki co mogło zrobić rysę na wałku. Można bardzo dużo gdybać i tak czy siak, turbosprężarka na pewno jest do regeneracji. Istotne jest jednak to, by sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości, dlatego wymień przewód dopływowy do turbiny. A najlepiej już będzie, jak oddasz pojazd do rekomendowanego warsztatu.
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Spadek mocy podczas przyspieszania Zafira A 2.0 DTI  Opel turbosprężarki  Anonymous  4
 Sprzedam nowe turbiny do BMW X5 7 4.4i  Sprzedam  wiatreo.pl  0
 Sprzedam nowe, oryginalne turbiny w atrakcyjnych cenach  Sprzedam  wiatreo.pl  0
 Świst turbiny w 2.0 HDi  Citroen turbosprężarki  assclown  1
 Jakie są objawy zatartego łożyska turbiny, turbosprężarki  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group