TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 25 kwie 2018, 9:04




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wprowadź tutaj treść wiadomości. Nie może ona mieć więcej niż 60000 znaków. 

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
BBCode włączony
[Img] włączony
[Flash] wyłączony
[URL] włączony
Emotikony włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Pytanie
Wpisz dużymi literami wyraz narzędzia (samymi dużymi literami):
To pytanie jest elementem zabezpieczającym przed automatycznym zamieszczaniem postów.
   

Przegląd tematu - Holset HX40 - zwezka olejowa i "połozenie" turbo
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: Holset HX40 - zwezka olejowa i "połozenie" turbo  Odpowiedz z cytatem
Co do polozenia, to garrett podawal, ze dopuszczalna odchylka od pionu to 15 stopni wiec mysle, ze to bylo jeszcze z zapasem (kolo 5 stopni) i w przypadku holseta mozna takie ograniczenia przyjac. Co do zwezki, to niestety nie wiem.
Wogole to wyglada na calkiem fajne turbo.
Post : 03 lut 2013, 11:11
  Tytuł:  Holset HX40 - zwezka olejowa i "połozenie" turbo  Odpowiedz z cytatem
Witam.
Nabyłem takie ustroistwo holseta i mam odnośnie montażu 2 pytania:
Jaka zwężkę zastosować na przewodzie olejowym? Kiedyś, jakoś miedzy wierszami znalazłem, że coś koło 2,1-2,2mm średnicy (~3,5mm2).
Czy położenie turbosprężarki (os wirników nie jest w poziomie, tylko delikatnie nachylona w stronę muszli kompresora, gdy ni można było inaczej jej zmieścić) może mieć jakieś znaczenie dla prawidłowości jej działania (spływu/smarowania)?
Post : 03 lut 2013, 11:10

Strefa czasowa UTC+2godz.


Przejdź do:  

regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group