TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 22 sty 2018, 6:09


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 14 mar 2016, 21:45 
Offline

Rejestracja: 14 mar 2016, 21:43
Posty: 1
Miejscowość: Poznań
:!: :!:
Witam forumowicze, jestem tutaj pierwszy raz z racji iż napotkałem cięzki błąd, nie do końca jestem blady w mechanice, lecz nie wiem co sprawdzać dalej, a może ktoś napotkał taki problem a mianowicie:
Jakiś czas temu wkręcając "agresywanie" auto turbina się wyłączała przy obrotach około 3,5tys. Problem strasznie przeszkadzający. Pojawiłem się w pobliżu u mechanika,który podłaczyl pod kompa, błąd wyskoczył bodajże problem z ciśnieniem tubiny czy jakkolwiek(nie pamiętam nawet kodu błędu). "Majsterek" dał mi czujnik doładowania turbiny na przełożenie do wytestowania i powiedział że to prawdopodobnie przyczyna.
Wymieniłem czujnik, auto zachowuje się nieco inaczej- to znaczy na biegu 1,2,3 auto kręci obroty do końca, lecz tym razem przy wyższej prędkośći (120km/h) na piątym biegu auto wyłącza turbine. :!:
Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu, turbina działa znów tak samo, do rozłączenia przy wysokiej prędkości.
Dziwi mnie troche że problem jakby trochę złagodniał,ale nadal strasznie to przeszkadza,ponieważ autem nie można nawet bezpiecznie wyprzedzić. Bardzo liczę na pomoc kogoś komu może przytrafiło się coś podobnego.
Za pomoc bedę na prawdę mega wdzięczny ponieważ nie za bardzo mam pieniądze na mechanika, a auto użytkuje nacodzień.

INFO O SAMOCHODZIE
SEAT CORDOBA FL 1.9TDI 90KM 2000rok

Z GÓRY DZIĘKUJĘ PANOWIE. POZDRAWIAM


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Turbina późno się włącza A4 1.9 TDI  Audi turbosprężarki  Anonymous  4
 500 1.3 D MultiJet problem z turbosprężarką.  Fiat turbosprężarki  Anonymous  3
 OM612 i uszkodzona turbina.  Mercedes turbosprężarki  Pumba1990  5
 Nowa turbina  Volkswagen turbosprężarki  jago  0
 Uszkodzona turbina  Seat turbosprężarki  agamemnon91  0
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group