TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 23 paź 2018, 7:06


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 07 mar 2013, 11:40 
Hej,

Do niedawana szczęśliwie "śmigałem" moim wymarzonym Outback'iem w dieslu. Do 130 tys. km "zrobionych" w 3 lata nic (słownie: nic) się nie działo. Zwykła eksploatacja i wymiany planowane. Żadnych niespodzianek, negatywnych, oczywiście. Sama radość i fun w czystej formie. Do teraz...

Padła turbina (pierwsza diagnoza serwisu), ale nadal nie wiadomo, czy nie odcisnęło się to negatywnie na silniku (wciąż wierzę, że nie).

W związku z tym mam kilka pytań do fachowców:
1. Czy turbina może uszkodzić silnik?
2. Czy wymienić turbinę na nową (koszt ok. 7,1 tys. zł brutto), czy też "bawić się" w regenerowaną (koszt ok. 1,5-2,0 tys. zł brutto)?
3. Jeśli zdecyduję się na tą po regeneracji, jaka jest jej trwałość?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 08 mar 2013, 14:55 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Odpowiadając na Twoje pytania:
1. W niektórych przypadkach elementy turbiny mogą się dostać do silnika, ale przeważnie tak się nie dzieje ze względu na obecność intercooler'a.
2. To już kwestia indywidualna. Jeśli problem jest w przewodzie odostarczającym olej do turbosprężarki, to obie nie popracują długo. Regenerowane przez profesjonalistów na bardzo dobrych maszynach (Schenck) plus oryginalne części przyczynią się, że taka turbina może być w skrajnych przypadkach nawet lepsza od oryginalnej.
3. Tak jak wyżej, zależy od podejścia mechanika do regeneracji i jego wiedzy.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Outback 2.0 D - gdzie znajduje się turbosprężarka?  Subaru turbosprężarki  Anonymous  1
 Subaru Impreza WRX STI problem z odczytaniem tabliczki  Subaru turbosprężarki  Anonymous  1
 Subaru BRZ STI jednak bez Turbo.  Subaru turbosprężarki  Anonymous  0
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group