TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 24 paź 2019, 4:18


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 07 mar 2013, 11:03 
Indyjska firma Tata Motors zasłynęła na rynku europejskim najtańszym samochodem świata. Jednak początkowe zainteresowanie zaczęło drastycznie spadać po pierwszych recenzjach oraz próbnych jazdach. Nie oszukujmy się, ale nie można było oczekiwać po tym samochodzie nic więcej, jak tylko niskiej ceny i faktu że jest nowy z salonu.
Trzeba jednak pochwalić tak śmiały projekt. Małe, nowe z salonu, ekonomiczne autko to coś dla osób, które nie dawno ukończył kurs prawa jazdy. W Polsce były tylko 2 wersje. Jedna z silnikiem benzynowym a druga z dieslem. Jednak na rynku indyjskim, wprowadzono 3 wersję z silnikiem diesla ale już z turbosprężarką. Moc porównywalna do silnika bez turbosprężarki, ale zmianie uległo zużycie paliwa oraz nieznacznie szybsze przyspieszenie.
Silnik o pojemności 1.4 litra z turbosprężarką generuje 79 KM i 155 Nm, co może nie budzi podziwu patrząc chociaż w stronę koncernu VW i jego jednostkom wysokoprężnym. Wszystko wynika z tego, że silnik ten ma wtrysk pośredni a nie bezpośredni. Co by złego nie mówić, silnik taki może się okazać mniej awaryjny, aczkolwiek wszystkiego możemy się spodziewać po Tacie... w końcu, zapiekające się klocki hamulcowe to w tym modelu norma...

Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
 Turbo Schwitzer. Porady działanie kilka cennych uwag.  Schwitzer  Anonymous  1
 PEUGEOT 207 1.6 TURBO 150KM  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
 Wadliwe turbosprężarki w Cooper S Turbo.  Mini turbosprężarki  Anonymous  2
 Problem z turbo w Audi A4 1,8T 1999r.  Audi turbosprężarki  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group