TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 25 wrz 2017, 11:51


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 24 lip 2013, 10:06 
Mój problem polega na tym, że podczas przyspieszania turbosprężarka załącza się dopiero od ok. 2500 obr/min, przy czym nie jest to bardzo odczuwalny wzrost mocy jak kiedyś. Znajomy mechanik powiedział mi, że może to być jakaś geometria i potrzebna jest regeneracja turbosprężarki. Co o tym sądzicie?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 24 lip 2013, 10:29 
Offline

Rejestracja: 13 mar 2013, 14:21
Posty: 25
Bardziej bym obstawiał na uszkodzenie grzyba,(za wolno podciąga) , przy zapieczeniu geometrii , turbina by przeładowywała, (auto w trybie awaryjnym,) bo łopatki nie wyhamowywały by wirnika


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 19 sie 2013, 9:20 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Zgadzam się z przedmówcą. Zdarzają się sporadyczne przypadki uszkodzenia zawora podciśnieniowego, co skutkować może nieprawidłową pracą zmiennej geometrii.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 19 sie 2013, 9:26 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Wspomniany przez BORCAR zawór podciśnieniowy, którego sztanga powinna pracować bez oporów w pełnym zakresie.
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 07 wrz 2017, 13:04 
nie do końca się z wami zgadzam, miałem taki sam problem ale dopiero pracownik firmy REGMOT z Mielca uzmysłowił mnie, że jestem w błędzie, oddałem turbinkę do regeneracji i teraz wszystko śmiga tak jak powinno...


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  0
 Jak ten element się nazywa ? Astra J 1.6T  Opel turbosprężarki  Lenovo12  1
 OM612 i uszkodzona turbina.  Mercedes turbosprężarki  Pumba1990  5
 Nowa turbina  Volkswagen turbosprężarki  jago  0
 Uszkodzona turbina  Seat turbosprężarki  agamemnon91  0
Szukaj:
Przejdź do:  

regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group