TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 20 sty 2018, 23:03


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 22 sie 2013, 12:20 
Moje Volvo pochłania duże ilości benzyny, co zapewne spowodowane jest przez turbosprężarkę. Kolega podsunął mi pomysł, by zdemontować turbinę i jeździć bez niej. Jak taka operacja mogłaby odbić się na samym silniku?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 23 sie 2013, 15:44 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Silnikowi stać się nic nie powinno. Jeżeli w miejsce turbosprężarki wyląduje porządny kolektor wydechowy, to nic nie powinno się dziać. Jedyne co odczujesz to brak mocy. Silnik wyposażony fabrycznie w turbosprężarkę jest również specjalnie pod nią ustawiony. To nie jest tak, że ktoś sobie wybiera turbosprężarkę i wsadza do Poloneza i będzie miał więcej mocy. Niektórym moc jeszcze spadnie a niektórym na tyle wzrośnie, że silnik wybucha. Warto się zastanowić więc, nad sensem wyrzucania turbosprężarki. Volvo nie należy do lekkich samochodów i nawet tak duży silnik, jak 2.3, może nie być w stanie „uciągnąć” go pod górę. Proponuję wykonać gruntowny przegląd silnika, ustawienia gaźnika (chyba jeszcze występował?), wymiany filtrów a nawet sprawdzenia opon. Na zużycie silnika wpływa dosłownie każdy element.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
 Turbo Schwitzer. Porady działanie kilka cennych uwag.  Schwitzer  Anonymous  1
 PEUGEOT 207 1.6 TURBO 150KM  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
 Wadliwe turbosprężarki w Cooper S Turbo.  Mini turbosprężarki  Anonymous  2
 Problem z turbo w Audi A4 1,8T 1999r.  Audi turbosprężarki  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group