TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 22 sty 2018, 6:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 29 lip 2013, 13:24 
Wracając z wakacji przydarzyła mi się nie miła usterka. Przy prędkości 120 km/h wyłączyła się nagle turbosprężarka i auto straciło prawie całą moc. Maksymalnie mogłem poruszać się z prędkością 60 km/h a z tyłu pojazdu pojawiał się czarny dym. Po drodze zauważyłem jakiś warsztat, więc stwierdziłem że podjadę, może uda się naprawić pojazd. Panowie szybko zdemontowali przewód od turbiny i zdiagnozowali zatarty wirnik. Niestety naprawić się tego nie dało na miejscu, więc wracałem do domu z rodziną niesprawnym pojazdem. Jakoś dojechaliśmy, ale teraz nie wiem co mam zrobić. Udać się do serwisu czy do jakiegoś warsztatu?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Uszkodzone wałki zespołu wirników przez brak smarowania.  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  6
 Obecnie stosowane systemy doładowania.  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  1
 Jakie ciśnienie doładowania, ile maksymalnie ?  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  1
 Brak mocy Volvo S40 II 2.0 D  Volvo turbosprężarki  Anonymous  1
 Laguna II problem z czujnikiem ciśnienia doładowania  Renault turbosprężarki  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group