TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 21 wrz 2019, 5:04


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 06 mar 2013, 11:09 
A mianowicie totalny brak momentu obrotowego do około 3000 obrotów, następnie załącza się turbo, wskazówka biegnie do końca skali 1.6 BAR. Motor się budzi i chodzi jak ta lala, ciśnienie ładowania spada i wszystko jest na cacy aż do spadku obrotów do 2500 i poniżej, na przykład do jałowego na skrzyżowaniu, następnie problem się powtarza, można deptać akcelerator do deski, silnik reaguje jak 100 letni emeryt z Alzheimerem i następnie budzi się jak młodzieniaszek powyżej 3000 obrotów.
Zmianę oleju i filtrów mam za 10 tys km, auto ma trzy lata z przebiegiem 110.000. Komputer pokładowy nie pokazuje żadnego komunikatu o jakiejkolwiek awarii, autem się jeździ fatalnie bo gaśnie przy ruszaniu. Mam podejrzenia z turbo, gdyż wskazówka raz pokazuje maksymalne doładowanie a raz nie.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 08 mar 2013, 10:33 
W moim przypadku za brak mocy winne było sterowanie zmienną geometrią łopatek. Sterowanie odbywa się podciśnieniowo. Gdy masz nieszczelny przewód do siłownika, to zmienna geometria nie będzie działać, a samochód wcale się nie zbiera. Wraz z serwisantem z ASO pojeździłem z podpiętym EXAMINEREM i zauważyliśmy, że turbina nie reaguje na wartości zadane z ECU. Żądane doładowanie 1.6 bar a ona daje ledwie 0.7 bar. Zostawiłem na jedno popołudnie i serwis znalazł pęknięcie w przewodzie sterującym siłownikiem zmiennej geometrii. Najlepiej przejedź również do kogoś, kto posiada EXAMINER, wtedy zbada Ci turbo.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
 Turbo Schwitzer. Porady działanie kilka cennych uwag.  Schwitzer  Anonymous  1
 500 1.3 D MultiJet problem z turbosprężarką.  Fiat turbosprężarki  Anonymous  3
 PEUGEOT 207 1.6 TURBO 150KM  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
 Problem z Turbina- wpada w tryb awaryjny powyżej 120km/h  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  b3nyy  0
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group