TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 27 cze 2019, 14:12


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 06 mar 2013, 11:32 
Witam!
Posiadam Ciotroena Xsare 2.0HDi rok 1999. Mam go już ponad 3 lata, turbo działało bez zarzutów (było słychać gwizd). Poza tym samochód był dynamiczny. Parę dni temu pojawił się problem z wchodzeniem silnika na obroty, nie mogłem osiągnąć więcej niż 2100 obrotów. Pojechałem więc do warsztatu w którym usterka została usunięta. Po wyjeździe z warsztatu samochód stracił swoją dynamikę.
Wróciłem więc do warsztatu, z zapytaniem co się właściwie stało, mechanik stwierdził że padło turbo.

Czy to możliwe że turbina padła tak po prostu? Skoro wszystko do tej pory działało bez zarzutów!
Jak mam sprawdzić czy nie zostało ono w jakiś sposób odłączone?
Prosze o porady, bo sam nie wiem co robić


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 08 mar 2013, 10:50 
Okazało się, że wąż dolotowy do sprężarki był nie podpięty… bez komentarza.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Świst turbiny w 2.0 HDi  Citroen turbosprężarki  assclown  1
 Przyczyny uszkodzenia turbosprężarki,usterki jakie nie znasz  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
 Masowy przepłwomierz powietrza do 2.0 HDi 138 KM  Sprzedam  assclown  0
 Problem z turbo w Audi A4 1,8T 1999r.  Audi turbosprężarki  Anonymous  1
 Problem z turbiną C5 2.2 HDI  Citroen turbosprężarki  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group