TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 03 lut 2013, 11:10 
Witam.
Nabyłem takie ustroistwo holseta i mam odnośnie montażu 2 pytania:
Jaka zwężkę zastosować na przewodzie olejowym? Kiedyś, jakoś miedzy wierszami znalazłem, że coś koło 2,1-2,2mm średnicy (~3,5mm2).
Czy położenie turbosprężarki (os wirników nie jest w poziomie, tylko delikatnie nachylona w stronę muszli kompresora, gdy ni można było inaczej jej zmieścić) może mieć jakieś znaczenie dla prawidłowości jej działania (spływu/smarowania)?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 03 lut 2013, 11:11 
Co do polozenia, to garrett podawal, ze dopuszczalna odchylka od pionu to 15 stopni wiec mysle, ze to bylo jeszcze z zapasem (kolo 5 stopni) i w przypadku holseta mozna takie ograniczenia przyjac. Co do zwezki, to niestety nie wiem.
Wogole to wyglada na calkiem fajne turbo.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Opel corsa D turbo  Opel turbosprężarki  Anonymous  0
 Audi 3.0 Tdi CDUD TURBO PROBLEM  Audi turbosprężarki  Anonymous  0
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
 Czy to normalne, że turbosprężarka "piszczy"?  Kia turbosprężarki  Anonymous  2
 Turbo Schwitzer. Porady działanie kilka cennych uwag.  Schwitzer  Anonymous  1
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group