TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 29 lip 2013, 11:31 
Mój Carens zaczął w pewnym momencie zużywać więcej oleju niż normalnie, dlatego podjechałem do znajomego i pokazał mi turbosprężarkę. Zdjął jakiś przewód i pokazał się wirnik cały zaolejony. Teraz moje pytanie jest takie: czy olej ma tam się znajdować? Czy muszę uszczelnić jakość ten przewód by nie było wycieku?

Pozdrawiam


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 19 sie 2013, 11:30 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Mam dla Pana złą wiadomość. Jeżeli tak jak pisze, wirnik turbosprężarki jest zaolejony, świadczy to o tym, że turbosprężarka ma mocno zużyte pierścienie uszczelniające, co przełoży się wkrótce na zatarcie się całej turbosprężarki. Jeżeli olej znajduje się na dolocie to istnieje również ryzyko wystąpienia rozbiegu silnika, czego skutkiem może być poważnie uszkodzony silnik. Zalecane jest, aby Pański pojazd został odstawiony do zaufanego warsztatu bądź serwisu, w którym dokonana zostanie pełna diagnostyka.

Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Jakiej firmy najlepsze części do regeneracji turbosprężarki  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  19
 Uszkodzenie turbospręzarki , a zmienna geometria  Honeywell  Anonymous  1
 Dźwięk turbosprężarki - stan turbosprężarki.  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  5
 Wykres turbosprężarki - WTF???  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  0
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  1
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group