TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 25 wrz 2017, 11:48


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 31 lip 2013, 13:14 
Witam, w tamtym tygodniu podczas wymiany filtra powietrza zauważyłem niewielki wyciek oleju z miejsca, które oznaczyłem na zdjęciu z internetu. Wyciek jest na łączeniu przewodu z turbosprężarką, ale go nie demontowałem z obawy czy dobrze bym postąpił. Czy takie wycieki są dopuszczalne? co oznaczają oraz jak się je eliminuje?

Zdjęcie poglądowe:
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 19 sie 2013, 15:22 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Niestety, nie mam dobrej wiadomości dla Ciebie. Turbosprężarka puszcza znaczne ilości oleju, dlatego nadaje się wyłącznie do regeneracji lub wymiany na nową. Przyczyną powstawania nieszczelności w turbosprężarkach jest zużycie się łożysk a także pierścieni uszczelniających. Olej częściowo dostaje się do układu dolotowego, co stwarza realne ryzyko wystąpienia zjawiska „rozbiegu” silnika. Również sama turbosprężarka w tym wypadku, nie ma już tak doskonałego smarowania a także chłodzenia, co w dłużej perspektywie czasowej oznacza zatarcie się turbiny. Tak jak wyżej wspomniałem, wyciek oleju można wyeliminować tylko na drodze regeneracji turbosprężarki.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z administratorem witryny.
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wymiana oleju i pocenie się turbo  Peugeot turbosprężarki  Anonymous  0
 Częstsza zmiana oleju po regeneracji turbiny?  SsangYong turbosprężarki  Anonymous  2
 Toyota Camry 1.8 TD i wyciek oleju z turbosprężarki?  Toyota turbosprężarki  Anonymous  1
 Liana 1.4 DDiS - dużo oleju w chłodnicy.  Suzuki turbosprężarki  Anonymous  1
 Kia Carens 2.0 D - wyciek oleju z turbosprężarki  Kia turbosprężarki  Anonymous  1
Szukaj:
Przejdź do:  

cron regeneracja wtryskiwaczy common rail • regeneracja turbosprężarek • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group