TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 06 mar 2013, 14:34 
Witam, od pewnego czasu mam problemy z turbosprężarką. Przyspieszając dynamicznie, w pewnym momencie czuć wyraźny spadek mocy i nie słychać turbiny. Miga lampka ostrzegawcza, a gdy wyłączam i włączam silnik, problem znika. Pojawia się ponownie, gdy chcę przyspieszyć. Błyskawicznie znika moc silnika. Mechanicy podpięli komputer i wyskoczył komunikat "Low turbo pressure or high pressure" Co to może oznaczać? polecono mi oddać turbosprężarkę na gwarancję, ale nie wydaje mi się, żeby była już tak uszkodzona, biorąc pod uwagę fakt, że samochód ma 77 tysięcy km przebiegu.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 08 mar 2013, 12:40 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Wydaje mi się, że awarii mogły ulec kierownice w turbosprężarce, przez co komputer w celu uniknięcia "rozbiegu" turbosprężarki, steruje zaworem upustowym i znacznie zmniejsza wydajność turbosprężarki, gdyż spaliny lecą w wydech. Można jeszcze sprawdzić wszystkie przewody i wirnik czy nie ma luzów.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Czy to normalne, że turbosprężarka "piszczy"?  Kia turbosprężarki  Anonymous  2
 500 1.3 D MultiJet problem z turbosprężarką.  Fiat turbosprężarki  Anonymous  3
 Regenerowana czy nowa turbosprężarka?  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  2
 Jaka turbosprężarka jest w 1.9 JTD?  Alfa Romeo turbosprężarki  Anonymous  4
 KKK turbospręzarka. Eksploatacja, budowa, działanie...  KKK  Anonymous  2
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group