TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 07 mar 2013, 14:12 
Witam

Panowie proszę o poradę. Mam mały ( przynajmniej na razie) problem z turbiną w oplu astrze g. Silnik 2.0 di rok produkcji 1998. Otóż w ostatnim czasie dwa razy turbina nie wystartowała podczas jazdy. Dopiero po dobrej prze gazówce turbina ruszyła. Po zdjęciu węża dolotowego kręcąc palcem turbiną wyczuwam nie wielki, ale jednak opór. Panowie powiedzcie, czy mam już ją oddać do regeneracji, czy może lepiej rozglądać się za nową. I jeszcze jedno pytanie czy jazda w tej chwili tym autem jest zagrożeniem dla silnika. Czy jest możliwość aby jakiś element turbiny wpadł do silnika.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 08 mar 2013, 14:01 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Odradzam jazdy tym samochodem. Prawdopodobnie zespół wałka i wirników uległ zatarciu, co może skutkować w każdej chwili gwałtownym wyhamowaniem wirników i ich złamanie. Czy elementy jakieś mogą się dostać do silnika, zdarzają się takie przypadku, ale najczęściej dotyczy to takich pojazdów, w których w układzie dolotowym nie ma Intercooler'a. Auto na lawetę, wymontować turbo i regeneracja. A na pewno do sprawdzenia jej stanu.


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Jakiej firmy najlepsze części do regeneracji turbosprężarki  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  19
 Uszkodzenie turbospręzarki , a zmienna geometria  Honeywell  Anonymous  1
 Dźwięk turbosprężarki - stan turbosprężarki.  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  5
 Wykres turbosprężarki - WTF???  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  0
 Olej w przewodach turbosprężarki  Audi turbosprężarki  Anonymous  2
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group