TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 09 lis 2014, 21:35 
Witam wszystkich forumowiczów. Z racji że jest to mój pierwszy post.
Chciałbym zdobyć informacje na temat gdzie mogę sprawdzić jakie powinno być ciśnienie doładowania w danym zakresie obrotów na konkretnym aucie. Czy są dostępne jakieś indeksy w których można podejrzeć te wartości dla poszczególnych aut/silników. Oraz drugie pytanie czy jest gdzieś dostępna wiedza na temat jakie ciśnienie doładowania jak bardzo przekroczone jest już niebezpieczne dla danej jednostki napędowej.... Posiadam auto VW Golf IV 1.9tdi 110KM oraz VAG-canpro do diagnostyki oczywiście na podstawie logów dynamicznych grupy 011 mogę zaobserwować ciśnienie zadane oraz aktualne w danym zakresie obrotów jednak nie jestem fachowcem i nie wiem czy jest to odpowiedź na pytanie jakiego poszukuje. Są marki jak np BMW (mojego ojca ) w którym nie da się zrobić w/w logów dynamicznych przy pomocy standardowego programu inpa. Skąd wiec mogę dowiedzieć się jakie ciśnienie jest właściwe czy nie jest zbyt wysokie lub zbyt małe dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 08 sty 2015, 14:51 
wiesz co, proponuje iść do dobrego mechanika. Zaznaczam - dobrego. Oni znają sie na tym i myślę, że dadzą Ci odpowiedź :)także nie czekaj, tylko szukaj.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Przyczyny uszkodzenia turbosprężarki,usterki jakie nie znasz  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
 Jakie są objawy zatartego łożyska turbiny, turbosprężarki  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  1
 Jakie części do regeneracji turbospręzarek stosować warto  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  3
 Obecnie stosowane systemy doładowania.  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  1
 Jakie turbosprężarki stosowane są w silnikach 1.5 dCi?  Renault turbosprężarki  Anonymous  2
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group