Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24 |
Strefa czasowa UTC+2godz. |
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 3 ] |
|
Autor | Wiadomość | |||
---|---|---|---|---|
Jyno |X| |
|
|||
|
|
|||
Na górę |
|
|||
admin |X| |
|
||||
Rejestracja: 15 paź 2012, 14:16 Posty: 6 |
|
||||
Na górę |
|
||||
Jyno |X| |
|
|||
|
|
|||
Na górę |
|
|||
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 3 ] |
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
Możesz tworzyć nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników |
Podobne tematy | |||
---|---|---|---|
Tytuł tematu | Forum | Autor | Odpowiedzi |
Audi 3.0 Tdi CDUD TURBO PROBLEM | Audi turbosprężarki | Anonymous | 0 |
Czy to normalne, że turbosprężarka "piszczy"? | Kia turbosprężarki | Anonymous | 2 |
500 1.3 D MultiJet problem z turbosprężarką. | Fiat turbosprężarki | Anonymous | 3 |
Problem z Turbina- wpada w tryb awaryjny powyżej 120km/h | Różne temety powiązane z turbosprężarkami | b3nyy | 0 |
Regenerowana czy nowa turbosprężarka? | Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe) | Anonymous | 2 |