TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 18 mar 2013, 11:46 
Kolejnym efektem downsizingu jest silnik Chevroleta o pojemności 1.4 litra wspomaganego przez turbosprężarkę. 140 koni mechanicznych oraz 200 Nm momentu obrotowego sprawiają, że można spokojnie zastąpić jednostki o większej pojemności. Według recenzentów, silnik ten jest cichy oraz dynamiczny, jednakże nie ma doskonałej reakcji na pedał przyspieszenia. Na pewno wynika to z turbosprężarki, która nie posiada zmiennej geometrii ani nawet zmniejszonej bezwładności wirnika. Wszyscy są jednak zgodni: Tragedii nie ma. Silnik jest bardzo dynamiczny a co najważniejsze, zużywa paliwa nie wiele więcej niż deklaruje producent. 6,3 litra na przejechanych 100 kilometrów jest wynikiem bardzo dobrym, biorąc pod uwagę osiągi silnika. Trzeba przyznać, downsizing w wykonaniu Chevroleta został wykonany prawidłowo.
Obrazek


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 11 lip 2013, 16:45 
Dobrze, ale ciekawe jaki jest szacunkowy przebieg takiego silnika bez remontu. Podejrzewam, że downsizing nie idzie w parze z bezawaryjnością. Wiem, że zmniejszenie rozmiarów silnika robi się głównie w celach ekonomicznych. Ale co z użytkownikami, którzy moim zdaniem będą kiedyś na takie rozwiązania bardzo narzekali.


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 Wpływ turbosprężarki na silnik i jego osprzęt.  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
 Gaźniki , a silnik benzynowy turbodoładowany to mozliwe.  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  1
 Range Rover 2002r. zmulony silnik.  Land Rover turbosprężarki  Anonymous  1
 Nissan GT-R czyli różnica w turbosprężarkach  Nissan turbosprężarki  Anonymous  1
 Downsizing: co to jest i po co?  Różne temety powiązane z turbosprężarkami  Anonymous  0
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group