Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24 |
Strefa czasowa UTC+2godz. |
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 2 ] |
|
Autor | Wiadomość | |||
---|---|---|---|---|
janecz |X| |
|
|||
|
|
|||
Na górę |
|
|||
Douglas |X| |
|
|||
Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39 Posty: 110 |
|
|||
Na górę |
|
|||
Strona 1 z 1 |
[ Posty: 2 ] |
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości |
Możesz tworzyć nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników |
Podobne tematy | |||
---|---|---|---|
Tytuł tematu | Forum | Autor | Odpowiedzi |
Wymiana oleju i pocenie się turbo | Peugeot turbosprężarki | Anonymous | 1 |
Częstsza zmiana oleju po regeneracji turbiny? | SsangYong turbosprężarki | Anonymous | 2 |
Golf II 1.6 TD opłaca się regenerować turbinę? | Volkswagen turbosprężarki | Anonymous | 1 |
Toyota Camry 1.8 TD i wyciek oleju z turbosprężarki? | Toyota turbosprężarki | Anonymous | 1 |
Liana 1.4 DDiS - dużo oleju w chłodnicy. | Suzuki turbosprężarki | Anonymous | 1 |