TURBOforum.pl to specjlistyczne forum dyskusyjne poświęcone tematyce turbosprężarek samochodowych. Znajdziesz tutaj informacje dotyczące wszystkich producentów turbosprężarek: Garrett, Honeywell, BorgWarner, Vaico, Elring, Pierburg, Motair Turbolader, Schlutter Turbolader, Holset, IHI, Mitsubishi, Schwitzer itp. Na forum znajdziesz również ciekawe artykuły oraz porady dotyczące turbosprężarek samochodowych: zasady działania turbosprężarek, przyczyny awarii turbosprężarek, diagnostyka turbosprężarki, instrukacje montażu turbosprężarki, regenaracja turbosprężarki. Twoje auto gwiżdże, traci moc? To miejsce dla Ciebie!


Dzisiaj jest 28 paź 2021, 13:24


Strefa czasowa UTC+2godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
|X|
Post: 06 mar 2013, 13:06 
Tak jak w temacie, myślę o doładowaniu silnika, tylko teraz nie wiem co lepsze, kompresor czy turbosprężarka? Wiadomo, że przy kompresorze taniej mnie wyjdzie i mniej awaryjny jest, oraz kompresor nie ma "laga". Wadą z kolei na pewno jest fakt, że obciąża silnik i wiele mocy nie zyskam. Turbosprężarka to koszty oraz prawidłowa eksploatacja... co poradzicie?


Zgłoś ten post
Na górę
   
Odpowiedz z cytatem  
 
|X|
Post: 08 mar 2013, 11:53 
Offline

Rejestracja: 08 mar 2013, 10:39
Posty: 110
Zacznijmy, czego oczekujesz po przeprowadzonej modyfikacji. Jeśli chcesz uzyskać jak największą moc, to turbosprężarka. Jak chcesz mieć łagodniejszy przebieg wykresu momentu obrotowego to polecam kompresor. Kompresor jest znacznie tańszy, łatwiejszy w zainstalowaniu oraz zestrojeniu. Nie obchodzą Cię też przewody do smarowania, jak to się ma w przypadku turbosprężarki. Zależy ile pieniędzy dysponujesz i czego oczekujesz :P


Zgłoś ten post
Na górę
 Wyświetl profil  
Odpowiedz z cytatem  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:

Emotikony
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar czcionki:
Kolor czcionki
Opcje:
Wyłącz BBCode
Wyłącz emotikony
Wyłącz przetwarzanie odnośników
Potwierdzenie wysłania postu
Aby zapobiec automatycznemu zamieszczaniu postów, witryna wymaga wpisania kodu potwierdzającego. Kod jest widoczny na obrazku poniżej. Jeśli występują problemy z jego odczytaniem, należy skontaktować się z .
Kod potwierdzający:
Wprowadź kod dokładnie tak, jak jest wyświetlony na obrazku. Wielkość znaków nie ma znaczenia.
   

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Możesz tworzyć nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

 Podobne tematy
 Tytuł tematu   Forum   Autor   Odpowiedzi 
 TSI, czyli silnik z doładowaniem kombinowanym  Budowa zasada działania układów turbodoładowania (turbosprężarki samochodowe)  Anonymous  0
 Honda Accord 2.2 I-CDTI świst  Honda turbosprężarki  Anonymous  0
Przejdź do:  

cron > • Powered by phpBB3 © 2007 phpBB Group